Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom

12 jaar geleden

hallo allemaal,

ik droomde net dat er iemand was van wie ik hield. maar ik mocht niet naar hem kijken want dan zou er iets ergs gebeuren.
kan iemand mij hier misschien iets over vertellen? in elk geval alvast bedankt.

groetjes,

Koekie

12 jaar geleden

Hoi koekie

Dromen dat je verliefd bent waarschuwt je tegen persoonlijke verlangens en pleziertjes, omdat zij tot een schandaal zullen leiden. Voor een jonge vrouw voorspelt dit ongeoorloofde afspraken, tenzij je omgaat met degelijke en oprechte personen.

Als je droomt dat je naar iets aan het kijken bent, duidt dit op een gebrek aan initiatief om een standpunt in te nemen, of actie te ondernemen. Deze droom kan ook je neutraliteit in een bepaalde situatie symboliseren.

Als je het gevaar in jou droom niet weet te ontlopen, wacht jou zakelijke tegenslagen en huiselijke onenigheid. Als je verliefd bent zal het jou na deze droom slecht afgaan in de liefde.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

12 jaar geleden

bedankt hans

groeten

Koekie

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024