Ik ben op werkweek met school en we lopen met de groep door de kamers heen. Het is een soort hotel maar dan alles gelijkvloers op de begane grond, en je loopt van de ene kamer direct de andere in, ze zijn dus allemaal aan elkaar verbonden. Zien er trouwens niet echt uit als hotelkamers, volgens mij vooral bedden enzo. Op een gegeven moment zonder ik me af van de groep en duik een badkamer in, daar ga ik uitgebreid mijn haar en make up bijwerken. Later loop ik in zwemkleding langs het zwembad dat buiten is. Daarna loop ik naar binnen, ik geloof weer in gewone kleding, en kom in een hele grote eetzaal. Daar staan allemaal lange en hoge tafels, van donker hout, iedereen zit aan tafel op een soort kruk. Ik ga op 1 van de weinige lege krukken zitten, maar de andere leerlingen kijken me niet zo aardig aan.
Er kwamen ook nog een spiegel en laarzen in de droom voor. In de badkamer keek ik in die spiegel, en die (hoge) laarzen waren half afgeknipt. Die laarzen herkende ik, die heb ik jaaaren geleden gedragen.
Liefs Joyce
2 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door Joyce82.