Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Onduidelijke dromen.

Koen
12 jaar geleden

Hey allemaal,
Ik zie altijd in films dat mensen hele duidelijke dromen hebben, ze zien een duidelijke omgeving en weten ook wat er aan de hand is.
Ik hoor dit ook van familie, maar ik zelf heb hele rare dromen... veel onderwerpen met elkaar gemixt, ik heb nooit dat ik achterna gezeten word
of dat ik duidelijk kan concluderen wat er aan de hand is. een voorbeeld van mijn droom soort:
''Het is 84 januari het jaar 4012 en ik moet van mijn achterneef (die ik niet heb) een stemformulier invullen van hoe ik het vind in dit jaar, alle hokjes zijn al ingevuld en hij verteld me dan ik alle hokjes weg moet tekenen met een wit potlood... Alle lampen in huis zijn vervangen door flesjes bier en alle flesjes bier door lampen.'' Dat is niet echt een droom die ik heb gedroomd maar het zijn altijd van dat soort onduidelijke dingen... is dit normaal? betekend het iets? Ook is vaak de omgeving als ik uit de ramen kijk gewoon pikzwart, het hoeft niet persé nacht te zijn het is gewoon pikzwart... alles lijkt te galmen. Ik ben zoiezo in het dagelijks leven al (gezond) gestoord kan het daar iets mee te maken hebben? XD.

Ik hoor graag van jullie.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024