Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Niet wakker kunnen worden

Jes28
12 jaar geleden

Ik wil even iets voorleggen.
Sinds kort zit mijn vriend in de ploegendienst, hij moet dan om 5 uur uit bed, ik ben meestal daarvoor al een aantal keren wakker geweest maar als hij eruit is dan val ik meestal binnen een uur wel weer in slaap. Ik moet er zelf om 7 uur uit en wordt altijd uit mezelf rond die tijd wakker.

Nu had ik vanochtend weer een enge droom, ik droom dan dat ik droom maar niet wakker kan worden, meestal is het een enge droom, dat ik niet kan gillen of niet kan bewegen, ik droom dan ook dat ik in bed lig, ik heb ook wel eens gedroomd dat ik uit bed wil maar dat lukt ook niet, ik wordt later wel wakker maar vindt het erg eng.

Het rare is dat ik in het verleden ook deze dromen had (toen was ik nog bij mijn ex) ook toen die in de ploegendiensten zat en dan ook altijd als hij was vertrokken. Toen zat ik erg slecht in mijn vel en was altijd heel angstig, nu gaat het eigenlijk heel goed met mij. Ik droomde toen vooral dat er iemand op me kwam liggen en ik niet kon bewegen, niet kon gillen helemaal niks, dan droomde ik dat ik wakker moest worden maar dat dit niet lukte.

Komen deze dromen doordat ik wakker wordt en dan weer in de remslaap oid kom ?

Bedankt alvast ....

Jes28
12 jaar geleden

Misschien nog even ter aanvulling, ik droom ook vaak dat ik wel uit bed kan maar het licht niet aanwil, alle lampen doen het niet, ik weet dan ook dat ik denk van niet weer die lampen die het niet doen of dat ik moet bellen maar kan het telefoonnummer niet kan drukken, dan weet ik het nummer wel maar druk steeds de verkeerde knop in ...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024