Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom

droom? help
12 jaar geleden

oke hier mijn droom en kan er niet erg veel zinnigs uithalen.

In mijn droom, sta ik op het balkon (thuis), en leen ik van iemand een camera (zwarte spiegelreflex), Ik sta weer op het balkon, en maak een paar foto's met de camera, echt prachtig beeld. maar dan laat ik de camera vallen over het balkon met nog wat andere dingen die uit het niets ook gevallen zijn (een feun, en nog een paar dingen). Ik loop zo snel mogelijk naar beneden
om de camera weer te kunnen pakken, maar dan komt er ineens een jongen aan, en die pakt de camera en rent er mee weg (of met de fiets, dat was niet hellemaal duidelijk), Ik hellemaal boos, want het is mijn camera hellemaal niet, en nu ook nog gestolen. Ik kijk voor me en ren naar een rode scooter, waar twee mensen bij staan, ik pak de scooter en zeg ondertussen dat ik 'm zo terug breng, en ik rij achter die jongen aan, en gaf steeds meer gas, en uiteindelijk stond hij stil en kon hij geen kant meer op, en ik zeg tegen hem ''waar is de camera, geef de camera terug, die is niet van jou'', de jongen ontkent het een paar keer dat die de camera heeft, en toen ging ik in zijn tas kijken (zwarte eastpack tas) en vond de camera, en toen was ik hellemaal blij en opgelucht, en bracht ik de camera weer terug naar de gene van wie ik 'm had geleend.

iemand een idee?, ik kon enkel iets vinden over de camera en de scooter, maar dat zijn twee compleet tegenovergestelde dingen! help!

gr.

12 jaar geleden

Hoi

Als je een camera ziet in je droom, duidt dit op een hang naar het verleden. Een andere uitleg zou kunnen zijn dat je moet focussen op een bepaalde situatie. Mischien heb je behoefte aan een scherper beeld of idee.

Als je hem laat vallen kan dat betekenen dat jij je verleden los moet laten en niet met alle geweld vast blijft houden, dat blijkt ols je met alle geweld die camera terug wil hebben.

Kijk maar.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024