Ik heb een aantal jaar geleden een keertje een droom gehad dat ik van een brug afviel het water in.. Ik zakte naar de bodem van de rivier en toen ik op de bodem was beland vond ik een steentje die mij plotseling de kracht gaf om te vliegen.. Ik vloog het water uit en de lucht in. Vloog heel de stad door en genoot van het gevoel om te vliegen..
Nu droom ik niet heel erg vaak, maar meestal als ik droom kan ik vliegen en ben ik meestal aan het strijden tegen een of andere tegenstander. Naast het vliegen heb ik af en toe ook andere krachten, maar het vliegen is er altijd. Vaak tegen het einde van de droom wil ik altijd terug naar de brug waar ik ben afgevallen. Dit is in mijn idee altijd New York, maar als ik er ben lijkt het daar niet echt op.. Meestal blijf ik door de stad heen vliegen en geniet ik van het uitzicht, maar af en toe duik ik het water weer in op de plek waar ik er ooit inviel..
Zoals ik al zei droom ik niet heel vaak maar als ik droom is het meestal zo iets. De eerste keer dat ik dit droomde is zeker 5 jaar geleden (al weet ik dit niet heel precies meer) en het blijft terug komen..
Iemand ideeën hierover? waarom het thema en locatie vaak terug komen?