Hallo,
Vannacht had ik een vreselijke rotdroom. Ik belde mijn vader om te vragen of we een uurtje later langs konden komen en hij reageerde erg onvriendelijk en op hetzelfde moment was ik met mijn kinderen bij hem thuis, in een flat (in het echt woont hij in een gewoon huis) en belde mijn vriend om te zeggend at hij onderweg naar huis was, omdat hij onstlagen zou worden. Op hetzelfde moment was ook vriend ineens in mijn vader's flat en terwijl mijn vriend aan mij wilde uitleggen dat hij kans op ontslag zou hebben, maar we werden onderbroken door mijn vader die op zijn bed zat en ineens zei: 'Ik kan net zo goed nu gelijk mijn heroine pakken' en zette toen een spuit in zijn lijf.Ik geshockeerd, ik wist vaag dat hij heroine gebruikte, maar kennelijk had ik dat weggedrukt, want de reactie van mijnn vader: "Ach Qwerty.....", hij reageerde alsof ik de domste, naiefste persoon was die er maar rondliep.
Het was een rotdroom, werd zwetend wakker. Afchuwelijk, zeker omdat mijn vader helemaal geen drugs gebruikt of gebruikt heeft voorzover ik weet natuurlijk ;)
Kan iemand mij zeggen wat de betekenis zou kunnen zijn?
Groeten