In mijn droom stond er ineens een kudde jonge witte geiten in onze tuin. 9 stuks. Ze waren klein maar groeiden in korte tijd uit tot volwassen exemplaren. Ze waren lief, maar als ze ruzie kregen begonnen ze elkaar te trappen en hoewel ze me steeds braaf volgden, kreeg ik ook wel eens per ongeluk een trap als ze ruzie kregen.
In mijn droom begon ik mensen te bellen: wie wil er een geit adopteren?
Er reageerden buitenlanders voor de geiten te slachten, maar dat wilde ik voorkomen. Een kennis zei dat ik ze nooit kwijt zou raken. Een boerderijdierenhandelaar die ik ken nam er 4 en een kennis van ons nam er 2, zodoende had ik er nog 3 over.
De geiten stonden overigens gewoon in onze eigen tuin. (die is 400m2), Ik ben een echte dierenliefhebber en heb verschillende dieren (kippen, katten, honden, chinchilla's). Ik vind geiten ook leuk, maar heb niet de intentie om geiten te gaan houden. Ik ben wel recent een bedrijf gestart dus wellicht heeft het daar iets mee te maken? (oogst) Maar ik lees ook veel negatieve betekenissen over geiten in dromen.
Ik vind het een rare droom omdat er in heel korte tijd heel veel gebeurde.
Toch heb ik daardoor het idee dat deze droom een betekenis heeft, al lees ik over "de geit" als droomsymbool zowel negatieve als positieve betekenissen. Ik ben daarom benieuwd of jullie er een betekenis in zien.
Ik kijk uit naar reacties.
Groetjes,
Mo