Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over vriendin en een meer.

Ylja
12 jaar geleden

Ik droomde laatst dat ik met mijn (beste) vriendin op een eiland zat, in de bosjes. Maar het eiland werd steeds kleiner, alsof het vloed werd. En op een gegeven moment zaten mijn vriendin en ik allebei apart op een boei in het water. En toen ik om me heen keek had ik een heel onheilspellend gevoel, terwijl mijn vriendin juist heel blij was. Ik keek rond en vond het aan de ene kant heel mooi, omdat het een soort Noors meer was en de zon ging een soort van onder en de lucht was oranje. Maar het waaide hard en daarom voelde ik me niet fijn omdat ik op een onstabiele boei zat.
Mijn vriendin was dus echter heel blij en sprong in het water omdat ze zin had om te zwemmen. Ik zat constant te zoeken naar vissen in het water, omdat ik er niet van houd om ergens te zwemmen waar veel grote vissen zwemmen enzo. En toen zag ik opeens een hele grote vis, en eerst vond ik dat niet zo erg, maar toen sleurde hij mijn vriendin naar beneden. Toen kwam ze weer boven, en daarna gebeurde het weer. Maar het erge was dat ik niks voelde, ik wilde haar redden, maar het leek net alsof het me niet uitmaakte of ze meegesleurd werd of niet en daar voelde ik me echt vervelend over toen ik wakker werd. Ik weet alleen het einde van de droom niet meer.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024