Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over schorpioen

RDR
12 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik had laatst zo'n vreemde droom, wellicht dat iemand zijn/haar interpretatie hier op los kan laten? Bedankt!

Ik slaap op de zolder..Mijn moeder komt thuis, ze heeft ruzie met mijn vader. Door de ruzie slaapt ze ook op zolder, net als mijn zusje en nog iemand (neefje/nichtje). Er staat een kist die lang niet open is gemaakt. Mijn moeder opent de kist en vindt een agressieve schorpioen, ze weet hem weg te jagen en te doden. Ik probeer de dode schorpioen weg te gooien, ik loop de trap af met de dode schorpioen aan een afvalprikker.
Plotseling valt van de prikker de schorpioen en blijft roerloos in de woonkamer liggen. Een paarse muis snuffelt eraan waardoor de schorpioen wakker wordt. Ik ren de trap op, op de trap draai ik om en ik zie dat de schorpioen is veranderd in een leguaan/kameloen.
Ik probeer hem aan te vallen met een zwaard, maar wil hem niet doodsteken, hij praat tegen me, zegt dat ik hem in zijn ogen moet kijken en naar hem moet luisteren. Mijn moeder schreeuwt om mijn vader, die in de naastgelegen slaapkamer slaapt, maar niet wakker wordt. De leguaan komt verder de trap op en blijft praten, ik wil hem wegduwen met mijn zwaard, schreeuw tegen hem en roep mijn vader..die niet wakker wordt, ik word zelf wel echt wakker van mijn eigen geschreeuw..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024