Afgelopen nacht had ik best een uitgebreide droom. Normaal onthoud ik ze niet zo, maar nu wel. Kan iemand me helpen met de betekenis?
Mijn droom: ik ging met twee vrienden stappen, maar ergens in een dorp ofzo. Daar ontmoetten we vier dames. We maakten puinzooi ofzo dus moesten snel weg. We gingen met zijn allen weg met allerlei vervoersmiddelen, maar veel met de auto. Samen met een of andere kerel. Het stormde echt enorm en er waren ook dijken doorgebroken ofzo. Ondertussen moest ik ook mensen uitleggen waarom zo'n overstroming nou zoveel geld kostte: doordat koeien, paarden, schapen, kippen en scharreleieren enzo verdronken of verloren gingen. Ook gewoon over het spoor enzo met de auto. Onderweg werd er wat geknuffeld en gezoend met de dames volgens mij, maar iedereen een beetje net iedereen. De jongens werden niet gekoppeld zeg maar aan een dame. Op een gegeven moment liep het ergens dood en moesten we, dachten we, met zo'n skippybal aan een touw die in een boom gegroeid leek te zijn naar de overkant slingeren. Er zat een klein vogeltje en dat vonden we vreemd. Toen we naar de overkant wilden slingeren kwam de mama roofvogel en die zat ons achterna. We besloten dat deze route doodlopend was en zochten een andere weg. Toen kwamen we bij een tunnel naar Engeland en zei die onbekende vent van de auto dat hij op weg was naar London. Daar vertelde de man met de auto die we niet kende dat hij een van de dames wilde of wij van die weg wilde blijven nadat ik met haar aan het praten was. Er stonden uitsmijters of politie ofzo op te letten of iedereen wel netjes door de tunnel ging. Want we moesten lopen. Toen we papiertjes op de grond lieten vallen raapten we het snel weer op en gooiden het in de prullenbak uit angst voor de politie/uitsmijters.