Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ex-vriendin

Emillia
14 mei 2008

Ik heb al meer dan een jaar ruzie met een meisje dat mijn beste vriendin was.
Om iets heel onzinngis in mijn ogen. Over een andere vriendin van mij.

Sindsdien heb ik 2 dromen over haar gehad die telkens terug keren.
Ééntje nog voordat ze me officieel "Dumpte."

1
We zijn op een plek die ik heel goed ken. Waar ik in het echte leven ook veel ben, alleen in mijn droom is hij in spiegelbeeld. Mijn (ex) beste vriendin schreeuwt tegen me. Dat ik niet voor beide kan kiezen. Ik moet één laten vallen. En dat ik maar beter een goede keuze kan maken omdat ik anders spijt krijg.

2
Ik ben weer ergens waar ik in het dagelijkse leven ook kom. Ik zit ergens "gevangen." zij fietst rondjes om mij heen. Ze schreeuwt dingen als "Niemand kan je krijgen." "Je bent van mij." "Als ik je niet kan krijgen dan niemand!"

Ik weet nu niet meer wat ik moet verwachten en doen. Betekend dit iets? Iets belangrijks??

Verder vroeg ik me af of er misschien ergens een boek is te koop waarmee je dromen kunt verklaren.
Misschien dat iemand op dit forum dat weet?

Mezelf
15 mei 2008

Als je naar een boekenwinkel gaat en je zoekt boeken over dromen zouden er normaal wel een paar moeten tussenzitten denk ik die je wat meer vertellen over je dromen...

Ik wil me niet moeien maar word het niet eens tijd dat je die jarenlange onzinnige ruzie eens oplost? Mss wil die droom dát wel zeggen...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024