Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over mij en mijn vriend

12 jaar geleden

Ik kreeg vanochtend een mailtje van een goeie vriend dat hij over mij en mijn vriend had gedroomd. Ben heel benieuwd wat deze droom te betekenen heeft dus hoop dat iemand uitleg kan geven.
Hier het bericht wat ik kreeg.

Vannacht een droom gehad van Marcel, hij belde aan bij ons en jij stond te wachten in de auto beneden, hij vroeg mij om geld te lenen voor een tripje naar Duitsland.
Toen ik hem vertelde dat ik geen geld leende aan vrienden kon hij het maar niet begrijpen, ik vertelde aan hem wat belangrijker was, of uit de schuld of steeds maar geld uitgeven. Toen hij instemde en zei dat ik gelijk had, ging hij weer weg maar voordat hij ging zei hij, dan gaan we maar niet op vakantie je hebt namelijk gelijk.
Toen hij de deur uitging, vroeg jij je namelijk af waar hij bleef, na lang zoeken kwamen we er achter dat hij nergens te bekennen was hij was in het niets opgelost. Ik snapte er helemaal niks van. maar je bleef zoeken tot na een uur je het opgaf en zelf maar naar huis reed.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024