hoi iedereen.
ik heb al opgezocht wat er over slangen wordt geschreven, toch vraag ik nog een keer over mijn specifieke dromen.
Ik droom heel veel over slangen over het afgelopen jaar. Ik ben er nooit bang voor, de slangen zijn er gewoon hoewel ik er ook niet zou zeggen dat ik ze aantrekkelijk vind, wel een beetje walgelijk misschien.
Een keer dromde ik dat er een klein slangetje in mijn huis was. Ik gaf hem een kamer, en dacht "daar kan hij lekker wonen, zul hij gemakkelijk vinden daar".
Een andere keer droomde ik dat een vriend van mij heel grote slangen over zijn bed had. Ze lagen daar, alsof ze dood waren, ik geloof ze waren ingevroren of zo. Ze waren wit met zwarte "ornamenten" daarop, en een beetje rood.
Er waren nog andere keren, maar de details ervan ben ik nu vergeten.
Een keer droomde ik niet over een slang, maar over iets wat er op leek - een slaak met aan elk eind een hoofd, en een groen, vochtig lichaam met donkere vlekken daarop.
Nadat ik gelezen heb wat slangen betekenen zullen moet ik zeggen, ik denk niet dat zij voor mij een waarschuwing zullen zijn voor iets. Mischien hebben zij wel iets met verandering en transformatie te doen. Misschien met seks.
In mijn leven zijn idd veel dingen veranderd in het laatste jaar, maar ook voelt het soms als waren ze heel erg veranderd, zie ik op andere momenten weer, dat dat dan toch niet het geval is... sommige van de slechte dingen van vroeger zijn nog steeds zo.