Hallo lezers,
Ik droomde dat ik naar het grootste huis ooit ging. Daar woonde een lief jongetje. Mijn ouders en bekenden van me gingen daar paardrijden. Ik ging naar de wc en terwijl ik daar heen liep zag ik dat jongetje een enorme douche afdrogen. Ik vroeg aan hem of ik zou mogen douchen en dat mocht, maar ik ging toch maar niet. Toen ik terug liep, liep ik door een enorm winkelcentrum, wat zich in het huis bevond. Ik zag daar een vieze oude man, hij liet 2 plastic tasjes achter (wat er in zat weet ik niet), twee vriendinnen van me namen ze mee. Toen kwam de politie ineens opdagen en wij renden allemaal weg, ik had niets te maken met die tasjes, maar rende wel weg. Toen ik het winkelcentrum uit kwam zag ik dat ik achtervolgd werd en begon te huppelen zodat ik niet verdacht leek, maar dat hielp niet. Ik ging op de stoep verder huppelen, naast een grote weg. Ik sloeg daarna een paadje in en begon te rennen totdat ik van ze af was. Ik ging door een woonwijk en kwam daarna op een verlaten stuk en ging lopen, het paadje daar was van grind en daarnaast stond groen gras.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de betekenis vinden van deze droom.