Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lift

lmc
12 jaar geleden

Ik zit achterin een auto met mijn ex en nog 2 personen die ik niet ken. Mijn ex praat over ons en ik leg mijn hand op zijn been.We rijden door de bergen en rijden dan ergens een lift in die omhoog gaat. Als ik uitstap en kijk naar beneden zitten we heel erg hoog. Ik loop daar even rond en kom daar mijn kat tegen die luid aan het miauwen is. Ik pak m op en loop verder met hem. Even later zit ik weer in de auto met mijn ex en de 2 andere personen maar wij kunnen niet naar beneden komen.

12 jaar geleden

Hoi lmc

Of je zelf rijdt of als je meerijdt als passagier is tekenend voor actief of passief je rol in het leven is. Als je achterin zit, is dit een teken dat je jezelf laat overheersen door anderen. Dit kan komen door een gebrek aan zelfvertrouwen.

Wanneer je droomt over bergen, duidt dit op een groot obstakel (of uitdaging) dat je zou moeten overwinnen.

Een kat in je dromen duidt op ongeluk, verraad en pech. Als je daarentegen een poezenliefhebber bent, staat de poes symbool voor een onafhankelijke geest, vrouwelijke sexualiteit, creativiteit en kracht.

De op-en-neer gaande beweging van de lift kan de (normale) ups en downs van het leven vertegenwoordigen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024