Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ondergronds kerkhof

12 jaar geleden

Hoi, vande nacht droomde ik dat ik met het oude paard van mijn mama die al lang dood is en ik ppersoonlijk niet kende ging wandelen, ik kwam er een kappelletje tegen en er liepen allemaal kleine schoolkinderen voor in de kapel te gaan. Ik vroeg aan de leerkracht wat het was en ze zei een ondergronds kerkhof 3km lang heel oud en was maar voor enkele bezichtbaar. Ik liep er stiekem in zonder paard kwam heel veel bekende tegen ook mijn vriend ging mee. Ik kreeg schrik toen ik het hele ondergrondse kerkhof te zien kreeg wou er uit maar het ging niet meer.. kwam mijn levende opa tegen en oma en papa en men vriend weer. Uiteindelijk mochten we naar buiten. Het was donker liepen verloren bleven uren dagen leek het wel, rondwandelen zonder idee waar naartoe. Uiteindelijk wou een man mij neerslaan ik sloeg terug en hij sloeg mijn vriend dood. Daarna kwam alles goed wevvonden de weg weer, en we begraafde hem in hetzelfde ondergrondse kerkhof als in het begin.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024