Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

schorpioen, waarschuwende steek

Debsel
12 jaar geleden

Ik heb gedroomd over een schorpioen. Mijn moeder is dat van sterrenbeeld en ik heb met haar geen contact door haal alcoholverslaving. Ik droomde over mijn moeder en mezelf dat we ergens waren en ik werd gestoken door de schorpioen. Alleen ging ik niet dood maar werd heel duidelijk soort van "verteld"in mijn droom dat dit een waarschuwing was....... Ik had wel twee rode plekjes op arm of been, ik weet niet meer waar het beest me stak. Toen ging de schorpioen en van door. Ik weet nog dat mijn moeder me probeerde weg te trekken van het beest. Weet iemand iets te vertellen over mijn droom. Ik vond m echt heel eng! En als ik dan lees over leven of dood....... Ik hoor het graag.

12 jaar geleden

Hoi Debsel.

Het is wel een waarschuwings drroom, maar je gaat niet dood.

Een steek van een schorpioen in je droom kan ook betekenen dat je je verraden voelt door iemand die je vertrouwde.

Als je droomt over een schorpioen, dan probeert een valse vriend je geluk en succes te ondermijnen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024