Sinds 2 jr gescheiden na relatie van 20 jr. Ex is vreemdgegaan met collega en heeft nu relatie met hem. Contact was eerst stroef maar laatste tijd zijn mn ex en ik weer on-speaking-terms. Mn dochter woont bij bij me en vertelde me dat ze over me had gedroomd. Ik was aan het huilen, waarschijnlijk over de scheiding. Niet lang nadat ze me dit vertelde, had ik de volgende droom:
Mn droom:
Droomde dat ik met ex "gezellig" praten was midden op een drukke kruispunt en dat we door bekenden werden gezien. Ex vond wel gezellig en wilde dat we weer normaal en als vrienden.met elkaar om kunnen gaan. Ik werd beetje kwaad, omdat ik dat niet meer kan. Gewoon vrienden zijn. Daarvoor is er teveel gebeurd. Ik heb dat haar weer eens duidelijk gemaakt en werd heel pissig dat ze dit steeds weer aankaart. Ik ben tegen haar uitgevallen en ben een restaurant in gelopen. Toen ik in restaurant was en me omdraaide, zag ik dat mn ex huilend wegrende. Ik heb het aangekeken en ben uiteindelijk achter haar aangerend. Ik schreeuwde naar haar en vroeg haar te stoppen. Kon haar niet bijhouden. Ze stopte draaide zich om. Ze huilde. Ik heb mn armen uiteindelijk geopend en ze rende toen naar me toe....
Voordat ze mn in de armen vloog ben ik wakker geschrokken!