Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Babygevoelens

Jody
12 jaar geleden

de laatste tijd droom ik heel vaak over dat ik zwanger ben en ik een kind krijg/heb het voelt dan zo puur en zo mooi ik baal zelfs als het een droom blijkt te zijn 's ochtends.
ook overdag heb ik last van babygevoelens ik kijk vaker dan normaal naar baby's op straat waarbij ik een soort verlangen voel.
vanacht heb ik gedroomt over een aantal witte konijntjes die in een veld huppelden en ook dat had met vruchtbaarheid te maken en dat ik een vreugde zou beleven met mijn kinderen.

ik ben nog maar 18 en toch ben ik er al erg mee bezig.
wat zou dit kunnen betekenen?

alvast bedankt!

12 jaar geleden

Hoi Jody

Een droom waarin een zwangerschap voorkomt staat voor een nieuw idee of een nieuwe richting of doel, het hebben van een baby of het krijgen van een baby is een groot verschil

Een baby in je droom staat voor onschuld, warmte en een nieuw begin. Er kan een liefdesrelatie aan het ontwikkelen zijn, of je krijgt nieuwe vrienden en nieuwe interesses. Baby’s symboliseren iets in jezelf dat puur is.

Een straat in je droom staat voor je levenspad.

Een droom over een konijn(en) betekent dat je op het punt staat om een uitdaging succesvol te besluiten.

Wit staat in je droom voor reinheid, perfectie, vrede, onschuld, bewustzijn en een nieuw begin.

Je schrijft( ik ben nog maar 18 en toch ben ik er al erg mee bezig).
Wat zou dit kunnen betekenen? het heeft volgens mij niet met kinderen krijgen te maken heeft, je verlangen ligt op een ander gebied.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Dat is wat ik vinden kon wat betreft je droom symbolen en wat ze zouden kunnen betekeken

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024