Hallo allemaal,
Ik heb een vriendin die heel veel problemen heeft. Thuis, op school, met vrienden.. het lijd altijd wel tot ruzie.
Maar zij heeft het niet makkelijk..
Ik begin bij het begin...
Nel was het meisje die altijd gepest werd maar wel veel vriendinnen had. Haar beste vriendin die verhuisde naar een ander land en daarom stond ze er ook eigenlijk wel alleen voor.. Haar ouders noemen haar een kut kind en ze zeggen dat ze gek in der hoofd is en dat ze naar een dokter moet.. Nel heeft altijd ruzie met haar ouders voornamelijk haar vader.. Ze heeft zelfs een keer zo erge ruzie gehad met haar vader en toen ston hij klaar om haar teslaan todat de moeder van Nel binnekwam. De moeder had het zwaar er de heltijd tussen in te staan maar het moest nou eenmaal.. Nel's moeder heeft een keer tegen haar gezegt dat als de vader van Nel haar slaat dat ze dan weggaan met haar broertje en zusje.. Nel's zusje heeft een keer tegen Nel gezegt dat ze haar grote zus mist van vroeger.. Ik ben nu met haar aan het whatsappen maar ze weet niet dat ik dit hier schrijf.. Ik hoorde net iets van Nel dat ik denk ik nooit meer vergeet.. Nel ging vandaag chillen met haar 2 beste vriendinnen totdat ze perongelijk de fiets van 1 van die meiden liet omvallen .. Dat meisje werd boos Nel werd geirriteerd en liep weg .. De 2 vriendinnen liepen achter haar aan maar Nel was er klaar mee met alles ze wilt een keer alleen zijn alleen denken, maar dat lieten der vriendinnen niet toe en pakte haar arm totdat Nel haar 2 beste vriendinnen sloeg.. Ze heeft er spijt van ze denkt namelijk dat ze nu iedereen kwijt is en ook haar hele leven.. Ik hoorde trouwens ook nog dat haar ouders haar pijn deden (geestelijk) en dus sloeg ze hun ook... Dat is natuurlijk niet fijn dat je je niet veilig thuis voelt.. Nel slaapt in de nacht meer 1 à 2 uurtjes en dat is natuulijk veelstekort.. Ik houd van me vriendin en wil der niet kwijt.. Ze heeft al heel vaak met een mes langs der kil gestaan of pols.. Of eenm touw opgehangen.. Ze zegt elke dag dat ze een problemenkind is en dat ze niks goed kan doen.. Im wil der helpen ik wil dat ik goede dingen tegen haar kan zeggen niks vekeerd ik wil der echt echt echt heel graag helpen.. Als bijvoorbeeld jij in haar voeten zou staan weet je het echt niks meer.. Ik heb nachtlen lopen huilen omdat ze weer tot zelfmoord kwam.. Help me alsjeblieft met hoe ik haar kan veranderen en dat wilt ze zelf ook heel graag .. ik heb het met haar hier over gehad om haar te laten veranderen.. Dankje x
*''Nel'' is niet de echte naam van ....*