Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

sneeuw

lmc1964
12 jaar geleden

Ik droom dat ik in een gebouw loopt waar ook wat mensen en kinderen lopen. Op een gegeven moment loopt het onderste gedeelte van het gebouw vol met sneeuw. Ik probeer kinderen te redden en roep naar de mensen dat ze moeten helpen. Het zoontje van mijn vriendin wordt gered uit de sneeuw. Ik pak hem aan maar andere kinderen redden het niet en die liggen dood op de grond. Ik heb deze droom al eerder gedroomd!

12 jaar geleden

Holmc1964i

Een droom waarin sneeuw voorkomt, symboliseert de behoefte om onderdrukte emoties onder ogen te zien.

Sta je in je droom bovenop een dak, dan ben je er aan toe om te beginnen aan een nieuwe fase in je leven of om nieuwe spirituele ideeën te accepteren.

Red je iemand anders in je droom, dan neem je het heft in eigen hand en maak je daadkrachtige beslissingen die goed voor je zijn.

Wanneer je droomt over een zoon die je niet hebt, dan staat dit voor je idealen, hoop en potentieel.

Dat zijn jou droom symbolen uit jou droom en wat ze zouden kunnen betekenen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024