Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

omhelzing trouwen bevestiging

bambi
12 jaar geleden

Ik droomde over de man waar ik heel veel van hou, hij ook van mij maar we zijn nog niet officieel een stel. Wij zijn oude hernieuwde liefdes en voelen ons erg op ons gemak bij elkaar.

We waren op een droomlokatie aan het trouwen alle vrouwen zagen er wit gekleed uit en de mannen in lichtgrijze pakken. Het was een warme dag, veel groen en een mooie blauw lucht, iedereen stond buiten bij de trouwlokatie; een mooi oud kasteel/landhuis op een heuvel. Alle mensen glimlachte en waren ontroerd, hij kwam op mij aflopen tilde me op, omhelsde me, gaf een kus en zei; dit voelt goed ik weet dat ik altijd mezelf kan blijven bij jou.
Wat betekend dit?

12 jaar geleden

Hoi Bambi

Ik denk dat die droom een wens is van je zelf, zoals jij dat zou willen dat er gebeuren gaat in de toekomst.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024