Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 rare droom verklaringen aub!

Hanna
12 jaar geleden

Hallo,

ik droomde 3 rare dingen waarvan ik niet echt weet wat het zou kunnen betekenen.

het eerste scenario was dat ik droomde dat mijn broer met me ging zoenen, ik trok me heel snel terug hierbij en mijn gevoel was dat ik me heel verward en ongemakkelijk voelde direct na dat.

daarnaast droomde ik ook een gedeelte over men zus, maar ik heb haar (zover ik nog weet ) niet gezien in men droom.

en het tweede scenario was dat ik men kat zag, en ik zag dat zijn voorpoten eraf gehakt waren, hij zag er verder ook niet gezond uit en hij trilde heel erg van angst, en ik was er heel verdrietig over om dat te zien, ( of ik ook huilde weet ik niet meer )

wat betekend dit allemaal ?

Hartelijk Dank,

Hanna

12 jaar geleden

Hoi Hanna

Word je in je droomt gezoend, dan staat dit voor iets belangrijks dat je je gerealiseerd hebt en dat je kan helpen.

Een zoen kan ook een verzoenend symbool zijn dat aangeeft dat het tijd is om het met iemand goed te maken.

Katten staan ook voor kracht, vrijheid en je dierlijke kant, met name voor vrouwen, doordat er van beide poten een stuk was afgehakt kan dat betekeken dat je niet goed van je afbijten kan, je niet goed kan verweren.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024