Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droombetekenis

Haarlem
12 jaar geleden

Hallo,

Ik heb nu 2 nachten achter elkaar gedroomd en ben nieuwschierig naar de betekenis hiervan.

Droom 1:

Ik droomde dat ik net was bevallen van een gezonde baby genaamd Isabella (ik vind die naam afschuwelijk maargoed). Ik zat in de pasagiersstoel in de auto samen met mijn partner (die aan het rijden was dus). En ik vroeg aan hem of hij Isabella niet was vergeten. Ik keek achterin en daar lag ze in een maxi-cosi. Op dat moment zei ik dat we haar echt niet mee hoefde te nemen. En toen hebben we haar thuis achter gelaten...En we gingen naar mijn ouders op bezoek die niks van Isabella afwisten.

Droom 2:

Ik droomde dat ik zwanger was, terwijl ik anticonceptie gebruik, en dat het kind daardoor niet gezond was.

12 jaar geleden

Hoi Haarlem.

Ben je zwanger in je droom, dan staat een droom waarin je zwanger bent voor een aspect van je persoonlijkheid of je leven dat je nu aan het ontwikkelen bent, maar waarvan je nog niet klaar bent om erover te praten of er iets mee te doen. Een droom waarin een zwangerschap voorkomt staat voor een nieuw idee of een nieuwe richting of doel

(terwijl ik anticonceptie gebruik), dat kan zijn dat je op een verkeerde manier met je leven of je mogelijheden omgaat lijkt mij en die twee dromen hebben met elkaar te maken.

Een baby in je droom staat voor onschuld, warmte en een nieuw begin. Baby’s symboliseren iets in jezelf dat puur is

Kijk maar of je er iets mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024