Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan een eettafel zat. Ik zat met mensen te eten. De enige participant in de droom die iets zei, zat schuin tegenover mij. Op mijn bord lag een broodje. Op mijn broodje lag een omelet. Ik wist dat er iets in die omelet zat wat niet goed voor mij was. Het was er ook bewust in gedaan om mij onder de duim te houden.
Op tafel stond ook een klein schaaltje met perfect gesneden vierkante eiblokjes. Het zag er goed en gezond uit. Ik wist dat er geen toevoegingen in zaten. Ik pakte ervan en deed het op mijn broodje met het doel om ervan te eten.
De man schuin tegenover begon te spreken: "Nee, dat is niet voor jou! Geef het aan mij! Dat wat jou gegeven was is voor jou, eet dat op." De persoon graaide naar mijn blokjes ei. Nogmaals, datgene wat op mijn bord lag was niet gezond, en ik had er een afkeer voor. Ik wist dat het echt niet goed voor mij was. Er zat iets in wat niet gezond was met de bedoeling om mijn te beinvloeden, mijn keuzes te beinvloeden, sloom te houden, te vertragen en onder de duim te houden
Het gevoel, wat het mij in de droom gaf, was een gevoel van onrechtvaardigheid.