Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over seks met een vriendin van mijn vrouw

Cortez
12 jaar geleden

Regelmatig droom ik over een vriendin van mijn vrouw. Zij heeft veel lichamelijke klachten gehad en is veel geopereerd. Ik droom dat zij uit een soort cocon komt en een zeer welgevormd lichaam heeft. Ik streel haar borsten. Dan wordt ik wakker. In een andere droom is zij verpleegster en komt aan huis voor een behandeling. Om te controleren of de behandeling aanslaat, moet ik mijn broek uit doen. Ik ben van onderen naakt. Zij streelt mijn piemel en ballen. Ik moet op de behandeltafel gaan liggen en zij doet haar rok omhoog. Zij draagt geen ondergoed en gaat op mij zitten. We bedrijven de liefde.

Zij is beslist niet mijn type. Ik vind haar aardig en ondernemend. Zij heeft er naar haar scheiding voor gekozen om geen relatie meer aan te gaan. Ik vind dat sneu voor haar. Zij kan nooit geborgenheid vinden.

Cortez
12 jaar geleden

Ik begrijp er niks van.....vannacht weer een erotische droom gehad. Ik droomde dat ik een vrouw van een podium moest aftillen. Daarbij gleed mijn hand onder haar jurk. Ik voelde dat zij geen ondergoed aan had. Ze kuste mij hartstochtelijk. De vrouw leek op Whitney Houston.

Ik vind het vervelend dat ik deze dromen heb. Mijn vrouw denkt dat ik niet tevreden ben met ons seksleven, terwijl ik juist heel erg gelukkig ben.

Wie kan mij adviseren of uitleggen wat er aan de hand is?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024