Hallo,
Ik had laatst een hele vreemde droom. Ik droomde over een neef waar ik sinds een paar dagen weer contact heb na een lange tijd. In mijn droom was ik samen met hem en we bespraken een paar dingen, later kwam mijn beste vriendin met een klasgenoot die zij ook kent. Vervolgens gingen we met zn 4en ergens naar toe om wat te eten. Wanneer we ergens binnen gingen, was mijn vader daar ook. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb geen contact met mijn vader. Ook heb ik wegens omstandigheden geen contact met de rest van mijn familie. In mijn droom leek het alsof mijn neef express ons daar naar toe nam, omdat mijn vader daar dus was. Wat ik heel raar vond is dat mijn klasgenoot er opeens niet meer was en juist mijn beste vriendin wel. Vervolgens zaten we met de rest van mijn familie aan tafel. Mijn beste vriendin kon heel goed opschieten met mijn vader. De rest van mijn familie, die ik nu niet spreek, deed alsof er niks aan de hand was, maar in mijn droom was ik ervan bewust dat ik hun lang niet meer had gesproken.
Ik heb het gevoel dat dit wat betekent omdat ik altijd familie en vrienden apart droom. En vond het vreemd dat mijn beste vriendin, die ik zelf als familie zie, er wel was terwijl dat andere meisje opeens was verdwenen.
Zou dit allemaal wat kunnen betekenen? Wat denken jullie er van?
Alvast bedankt!