Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat wil men mij vertellen

12 jaar geleden

hallo
vannacht een bijzonder droom gehad, ik weet alleen niet wat ik er precies mee moet en was zoveel?

ik was in een gebouw,daar stond een oud buro, ik kwam aan een soort plint die kon schuiven en vond daar drie sleutels
aan de achterkant vond ik drie sleutel gaten, ik openen de deur en kwam in een ruimte, daar zag ik:
een doop schelp
drie ringen met afbeelding van pauzen
een pistool
boekjes over sm en dood.

ik heb niks aangeraakt, stond alleen te kijken
daarna werd ik waker
ik zie de ruimte nog steeds helder voor mij

wie kan me een beetje op weg helpen

thnxxx
nail

12 jaar geleden

Hoi Nail,

Een gebouw staat in dromen voor je eigen persoonlijke ruimte. De deuren die je zelf openmaakt en naar ruimtes leiden zijn ook een onderdeel van jezelf. De sleutels zaten verstopt, maar je hebt ze gevonden en gebruikt. Ik zie dat als stappen zetten in je leven.
Ik weet niet of ik het goed zie, maar ik denk dat je bij jezelf het een en ander hebt losgemaakt (deuren geopend) waar je je misschien niet eerder bewust van bent geweest.
Wat de inhoud van die ruimtes betreft, daar durf ik echt niks over te zeggen. Hopelijk kan iemand anders je daarmee helpen.

groetjes,
Anthe

12 jaar geleden

Nog even een kleine toevoeging...
Het is niet zozeer wat 'men' je wil vertellen, maar wat wil je jezelf vertellen?

Wimp
12 jaar geleden

"ik zie de ruimte nog steeds helder voor mij "

Een droom die ook naderhand helder blijft tot in de details heeft een voorspellend karakter. Ik heb zo een handvol dromen gehad die soms de dag erna maar soms maanden later uitkwamen. Eén van die dromen heb ik meermaals gehad, telkens dezelfde omgeving.

De kans bestaat dat je die ruimte binnenkort onder ogen zult te zien krijgen !

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024