Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

verhuizing naar bewoond huis

janke jobse
6 juni 2008

Mijn vriend en ik hebben al jaren een latrelatie. We overwegen nu 2 woningen te kopen, die naast elkaar liggen.
Vannacht droomde ik dat ik verhuisde. Alle kamers van het door mij gekochte huis bleken echter toen ik er in trok aan allerlei mensen verhuurd te zijn. Er was nergens plaats voor mij. Ik werd genegeerd en belde mijn ex om mij en m'n ineens weer kleine dochter te komen helpen. Hij kwam en beloofde een caravan in m'n tuin te zetten, zodat we daar konden wonen.
Toen ik wakker werd bleek dat mijn vriend tegelijkertijd bijna dezelfde droom had.
Hij verhuisde samen met een van z'n exen, maar ook hen bleek dat het hele huis al bewoond was. Hij is toen de straat opgegaan om het probleem te ontvluchten.
(N.b.: deze ex is voor hem nooit belangrijk geweest en ze zijn al 20 jaar uitelkaar, terwijl ikzelf al 24 jaar gescheiden ben. De relatie tussen mijn vriend en mij duurt al 14 jaar.)
Iemand enig idee wat deze dromen betekenen? Ik ben gaan twijfelen over de verhuizing, terwijl we alletwee juist enthousiast waren.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024