Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom met kattenogen

Vlinder1992
11 jaar geleden

Hey Hoi!

Ik had vannacht een rare droom en wordt er niet echt wijzer van als ik bepaalde begrippen apart opzoek in de droomwijzer, dus misschien dat iemand hier een idee heeft :)

Ik droomde dat ik in een groot gebouw was en mensen bezeten waren en me pijn wouden doen. De mensen werden daartoe aangestuurd door 1 persoon. De 'bezeten' mensen hadden allemaal katten ogen en alleen ik kon ze weer 'normaal' maken door in mijn gedachte in hun hoofd te stoppen door ze goed aan te kijken. En als dat lukte werden de kattenogen langzaam weer mensen ogen. Die mensen bleven 'normaal' als ze maar in de kamer bleven en niet in contact kwamen met de kleur blauw.

Dus een beetje vaag allemaal maar ik was wel benieuwd =)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024