Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Terugkerende persoon

11 jaar geleden

Dag mede-dromers,

Sinds januari studeer ik in het buitenland en heb ik veel nieuwe mensen leren kennen. De ene persoon goed de andere persoon alleen van naam en gezicht. Tot een van die personen die ik alleen van naam en gezicht ken voel ik mij enigszins aangetrokken. Deze persoon komt de afgelopen maand elke keer terug in mijn droom en telkens in verschillende situatie. De ene keer als iemand de me helpt in een bepaalde situatie, de andere keer wordt ik door deze persoon verafschuwd en de andere keer heb ik een relatie met deze persoon. Ik ben erg benieuwd of dit allemaal een bepaalde betekenis heeft, want voorheen heb ik nooit zulke dromen over constant dezelfde persoon gehad. Zouden jullie je licht hierover kunnen laten schijnen?

Mvg

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024