Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Eerst droom over seks en daarna over iemand die je uit je leven wil verwijderen

Aria
11 jaar geleden

Hallo,

ik heb de laatste tijd nogal vreemde dromen. Ik heb al een vraag gepost over een hanendroom, maar kwil ook nog iets vragen over een andere droom. Ik heb overlaatst gedroomd dat ik seks had met iemand, maar ik weet niet precies meer met wie. En daarna had ik een droom over Facebook en ik wou op Facebook die persoon uit mijn leven verwijderen. Maar de lay-out van Facebook was precies niet de echte lay-out van Facebook, twas precies anders geconstrueerd en kmoest gewoon op een kruisje klikken en dan was hij weg. Wat zou dit betekenen en is er een verband tussen het feit dat ik eerst over seks gedroomd heb en daarna onmiddellijk dat ik die persoon uit mijn leven wil bannen?

Alvast bedankt!

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024