Hi,
Vannacht droomde ik dat mijn vriend meerdere persoonlijkheden had.
Ik droomde eerst dat ik met een andere vriend had afgesproken om muziek te maken, maar ik was aan het winkelen raakte steeds afgeleid waardoor ik steeds meer te laat kwam voor die afspraak. Dat kon me niet zoveel schelen ook al wist ik dat de jongen daarvan zou balen.
Daarna ging ik wat drinken met mijn zusje in een cafe maar moest ik echt gaan. Onderweg zag ik een meisje overgeven buiten het cafe. Wat er daarna gebeurde weet ik niet precies meer.
Op een gegeven moment (dit is het stuk waar ik in geinteresseerd ben) was ik met mijn vriendje. Hij gedroeg zich heel vreemd, het ene moment was hij lief en het andere moment was hij heel boos. Hij wisselde telkens van wat hij wilde en welke emoties hij had. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat zijn collega's niet bestonden maar dat deze verzonnen waren in zijn hoofd en deze deel uit maakte van zijn meerdere persoonlijkheden. Ook andere mensen die ik niet of nauwelijks had gezien waren verzonnen. ik vroeg of een meisje waar ik erg jaloers op ben ook verzonnen was.
Ik bleef hem maar vragen of hij me voor de gek hield, maar na super vaak vragen kwam ik erachter dat dit niet zo was.
Hij had zoveel stress dat hij eerst dik werd en een ander kapsel nam, waardoor hij op een mannelijke vrouw leek, daarna werd de stress hem zoveel dat hij grijs en kaal en oud werd (hij zag er deze twee keer totaal niet uit zoals hij er nu uitzag). Ik zei dat ik bij hem zou blijven als hij het moeilijk had, maar ik wist dit persoonlijk niet zeker. Uit eindelijk heb ik tegen hem geschreeuwd dat het zo niet langer kon en hij hulp moest zoeken. Toen we over straat liepen werd ik wakker.
Sorry voor dit lange verhaal maar het was echt een heftige droom en ik snap er niets van.