Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare Droom.

11 jaar geleden

Ik heb een hele rare droom gehad...

Ik liep op de kermis in de winter en we kwamen bij een berg met sneeuw, maar geen piste. Ik liep met m'n vader en moeder en ik kwam Justin Bieber tegen... We waren ineens in een kantine, iedergeval binnen. Hij knuffelde me en ik huilde van vreugde. Hij wilde me los laten maar ik duwde hem dichter tegen me aan. Hij lachte en knuffelde me terug. Ik was daarna naar buiten samen met Justin en we liepen een beetje klef te doen ( :# ) Ik kwam een vriendin van mij tegen en riep: "kijk dit is mijn vriendje!" alleen ze merkte dat hij het was. Dus we renden achter een huisje alleen hij rende harder dan ik en ik moet toegeven ik kan best hard rennen. Hij zei: "I love you" en rende weg over een hek heen. Zijn 2 bodtquards rende achter me aan. Ik verstopte me en rende weg. Zijn manager liet me verstoppen in een winkel en ze zagen me niet. Ik liep met de manager mee (Kelly van Big Time Rush) en we gingen ergens zitten. Ze vroeg aan mijn droom enzo. Ik vertelde dat ik bij Justin zou willen wonen voor een tijdje. Ze zei dat iemand anders het al had gevraagd en we keken naar haar brief die op het raam was geplakt. Chinees/ Japan of Koreaans. Maar ze vond mij liever en gaf me haar nummer en mail, het mocht! Ik knuffelde haar en zag de bodyquards weer kwamen. Ik rende, verstopte, rende, vestopte. Ze hadden me op een gegeven moment gevonden. En zag een flits van Justin Bieber en werd wakker.

Wat betekent het?

anoniemL
11 jaar geleden

Hoi,
De enige verklaring die ik hiervoor heb is dat jij waarschijnlijk te veel tv kijkt.
Sterkte

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024