Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verlangen naar mijn moordenaar

Amy
11 jaar geleden

Ik liep een meertje uit. Het was geen rond meertje hij was meer langwerpig. Aan mijn linkerkant staat de waterkant vol met riet. Een jongen zijn keel wordt doorgesneden net zoals Freddy Krueger doet in de film Nightmare on elmstreet. Aan mijn linkerkant voor het riet steekt een gekarteld slagersmes uit het water. Het gevoel te zijn opgejaagd door een roofdier giert door mijn lijf. Op een of andere manier wist ik dat ik hem van zijn wapens moest ontdoen, voordat ik zijn volgende werd. ik greep het mes en gooide het zover ik kon verder het riet in. Vaag kan ik me herrineren dat een andere jongen dood neer viel en ik moest rennen voor mijn leven. Het pad was een stukje rechtdoor een scherpe bocht naar links en weer rechtdoor. Ik had geen idee waar hij was, waar ik was. Het volgende moment word ik in het zwembad gegooit. Met alle macht verzet ik me, maar ik wordt tegengehouden door 2 sterke armen. Raar genoeg ben ik niet bang. De energie die van zijn lichaam afkomt voelt bekent, ik ken hem. Zijn lichaam drukt zich tegen mijn lichaam. Ik snap dat vechten geen zin heeft en doe alsof ik dood ben. Ik laat de lucht uit mijn longen lopen. op een of andere manier voelde ik iets voor hem. Ik heb nooit zijn gezicht gezien, ik weet niet wie hij is. Maar ik voel verlangen. Zijn aanraking voelde als een tinteling, de kalmte die via zijn vingertoppen door mijn huid wordt opgenomen. Mijn hele lichaam is slap en hij laat me gaan. Niet weetend dat ik nog leef.
Daarna komt nog een 2e deel maar die is niet echt relevant ik kan het me ook amper herrineren.
Deze droom is van ongeveer minstens 2 weken geleden en ik herriner het me nog zo goed.

Het verlange naar het duistere, tederheid en naar hem.
Maar ik vraag me af wie hij is en waarom hij me wilde vermoorden ik denk echt dat ik hem in het echt ook ken.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024