Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over Orka

11 jaar geleden

Hey ,

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik eigenlijk al 2x een speciale droom heb gehad. Het gaat over orka's.
Zelf ben ik wel een dierenvriend maar heb nooit een orka van dichtbij gezien ofzo. Ik zou graag wat meer
willen te weten komen waarom ik die dromen heb. Ik zal ze dan ook beschrijven. Toen ik voor het eerst
een droom had over de orka's was ik op een boottrip zo leek het toch en we werden omringd door orka's
ik was in de zevende hemel helemaal in de wolken door het zien van de dieren!. De droom duurde ook nog
redelijk lang ik bleek mee te doen aan een organisatie voor jagers tegen te houden die de orka's harpoenden.
Dit was de eerste droom. Nu droomde ik deze nacht dat ik op reis was. Te paard reden we naar het strand en
zo gingen we een boot op (de mensen bij mij zijn altijd onbekend). Deze droom was raar en speciaal vond ik
het water was prachtig blauw ik ben in het water geweest en daar kwam ik weer oog in oog met de orka's.

Nu weet ik niet of dit een betekenis zou kunnen hebben ofdat het gewoon puur toeval is dat ik 2x over orka's
droom maar het houdt me wel bezig eigenlijk. Dus misschien zijn er hier mensen die mij misschien meer zouden
kunnen vertellen(?)

Dromer1992

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024