Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Voorspellende droom??

Maat
11 jaar geleden

Beste mensen,

Vorig jaar heb ik stage gelopen in het buitenland. Ik heb daar een meisje leren kennen waarmee een soort connectie heb. Ze verteld dingen waar ik opdat moment aan denk en we hebben vaak aan een halfwoord genoeg. Inmiddels woon ik weer in Nederland en woont zij na ook even terug in Nederland geweest te zijn weer in het land waar we elkaar ontmoet hebben.

Een aantal maanden geleden droomde ik dat ik haar wilde verassen met een bezoek. Ik stapte het vliegtuig in en vloog terug naar het land waar ik haar leerde kennen. De droom voelde zeer realistisch. De sfeer van het land, de mensen, de temperatuur, het voelde alsof ik er werkelijk was. Nadat ik me had opgefrist wilde ik haar gaan opzoeken maar toen ik de deur van mijn appartement uit liep stond ik ineens in een park in mijn eigen woonplaats in Nederland. Vervolgens werd ik wakker.

Ik baalde enorm want het gevoel om weer in dat land te zijn was fantastisch. Ik heb nog steeds heimwee en wil na mn studie weer terug gaan.

Toen ik die dag een whatsapp stuurde naar die vriendin om even bij te kletsen vertelde ze me dat ze in Nederland was. Ze had precies deze dag haar moeder begraven. Nu ben ik zelf niet zo spiritueel aangelegd. Ik heb er in elk geval geen ervaring mee, al heb ik het ook nooit belachelijk gemaakt. Toch vraag ik me af of dit puur toeval is of dat ik werkelijk een teken kreeg dat er iets aan de hand was.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024