Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bizarre droom

11 jaar geleden

Hey ,

In mijn droom was ik aan het slapen in een kamer samen met mijn neef.
Ik was mezelf aan het aftrekken en plotseling zag ik twee duiven bij het raam die liefde aan het bedrijven waren.
Ineens merkte ik dat ik gewoon twee geslachtsdelen had, ik schok me dood en wekte mijn neef op, die deed alsof hij sliep maar al die tijd keek hij stiekem toe naar wat er aan de hand was.
Schokkend vroeg ik hem wat er aan de was en waroom ik z'n ding op mijn bovenbeen had, hij antwoorde dat ik aan het sexen was met een kalkoen!

Ik snapte er niks van wat er gebeurde en wou de deur uit gaan om naar de kamer van mijn auders te gaan om het te vertellen maar mijn neef deed heel raar en zei tegen me dat ik eerst iets moest regelen met mijn oom die ver van ons verblijf. Anders verloopt het slecht met mij.

Op het moment dat ik de slaapkamer van mijn auders binnen liep, kwam er plotseling
door het niets een klein meisje van een jaar of 6 voor, alsof ze mij voorbij wou gaan zodat ik niets kon zeggen tegen mijn auders en zo hoorde ik haar iets zeggen tegen mijn moeder. Wat er uit kwam verstond ik niet maar mijn moeder bleef ook gewoon stil en keek me aan. Ik had het gevoel dat ik spraakloos werd en afvragend wat er aan de hand was maar het antwoord kreeg ik niet.

????????????

1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door Angelos.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024