Ik heb vannacht nu echt bizar gedroomd. Ik kan maar nergens op het internet informatie vinden die me een ietwat duidelijke verklaring kan geven.
Wat ik me nog herinner is dat het oudejaarsavond was. En mijn nicht (dierbaar persoon, goede vriendin) was erbij (ik vier oudjaar nooit met haar, we wonen te ver uiteen).
Om één of andere reden moesten we vluchten. Ik weet niet meer waarvoor. We belandden in een gebouw, een soort kasteel, met balkonnen en trappen. Nicht ging beneden voor het eten zorgen, terwijl ik boven op het terras zat. Ook boven ons waren balkonnen, en daar verschenen plots gigantische mooie uilen. Witte en zwarte. ik probeerde stiekem mijn nicht te roepen zonder ze weg te jagen, maar ze hoorde me niet. Wanneer ik opstond waren de uilen niet bang. integendeel.
Toen mijn nicht eindelijk boven was volgden de uilen ons (minstens 2) naar beneden. Om één of andere reden was het vanzelfsprekend dat we ze gingen opeten, sieruilen met gehaktballetjes. Nicht had net de gehaktballetjes klaargemaakt.
wat is dat jong? ik begrijp er niets van