Beetje verward zit ik met een enorm rare droom.
Deze nacht droomde ik dat we een nieuwe kitten hadden gekocht. Een zwart katje.
Eenmaal thuis was het echter twee druppels water onze andere kat, maar dan iets zwaarder. (rost) Toen ik hier een opmerking over maakte tegen mijn man, was de snoet van de nieuwe kat opeens veranderd in iets wat op het geslachtsorgaan van een man leek. 2 seconden later was de kat helemaal veranderd in een soort grote schelp (waarvan ik denk dat het ook nog leefde) die zich had vastgezet in onze tafel. Opnieuw twee seconden later was de schelp echter opnieuw veranderd. Ditmaal in een zwarte haan met rode kam. Mijn vriend had deze op zijn arm en zei dat ik toch niet bang moest zijn. Op dat moment springt/vliegt die haan uit zijn armen en komt recht op mij af. Ik kan niet zeggen of het mij aanvallen was of niet, maar in mijn droom ben ik beginnen roepen en rond de tafel te lopen.
Vervolgens zaten we in de auto en lag er een kleine puppy in het midden van de baan. Mijn eerste reactie was; Ocharme, zo lief. Waarop mijn mama, die ineens achteraan in de auto zit zegt: je hebt net een kat gekocht. Op dat moment veranderd ook de puppy van een lieve labradorpuppy naar iets engs. (Ik weet niet meer precies wat). Op dat moment ben ik wakker geworden.
Betekent deze droom iets, of is het "gewoon" een droom?