hey,
normaal geloof ik niet zo in betekenissen achter dromen.. maar ik vondt deze droom zo fijn dat ik echt wil weten wat andere mensen ervan denken..
eerst even wat info van tevoren: ik ben 19 jaar, ik woon op mezelf, mijn moeder en stiefvader heb ik geen contact meer mee, ik sta zelf diep in de schulden.
de droom:
Ik had geld gewonnen in een loterij, ik weet nog excact dat ik 31.000.000 had gewonnen, en dat 1 koffer of zak vol was met 500tjes, in het volgende moment stond ik bij mijn moeder aan de deur, en ik had de zak om het hoekje gezet. m'n moeder deed open, en vroeg verbaast wat iki kwam doen, dus ik zei dat we ons nooit meer zorgen hoefte te maken, en ik liet het geld zien, zo gelukkig heb ik mijn moeder nog nooit gezien als in de droom.. vervolgens weer een sprongetje vooruit, Ik zat met mijn beste vriend (ik denk in de auto) onderweg naar Doetinchem (een stad in de buurt van waar ik woon) blijkbaar wist die vriend al dat ik zoveel geld had, want hij vroeg; watr wil je allemaal met dat geld gaan doen? waarop ik zei: 'we gaan eerst effe wat drinken, en dan gaan we naar de coffeeshop 5gram van de duurste wiet halen. (ja, ik blow wel eens een jointje, maar voor de duidelijkheid, sinds afgelopen vrijdag geen meer opgestoken) Joost zei dat hij zijn lange vloei en grinder was vergeten. waarop ik zei dat dat me niks kon schelen, en dat ik wat mij part alles opnieuw kocht. Volgende moment in de droom: ik zat met mijn vader in de auto, hij achter het stuur, ik op de bijrijders stoel, hij vroeg wat ik wou hebben bij de cafetaria, mijn antwoord weet ik niet meer, vervolgend deed hij iets, waardoor hij zijn handen van het stuur moest halen, dus pakte ik het stuur, en begon een beetje te sturen. vervolgens werd ik wakker..
ik weet niet waarom, maar zo gelukkig heb ik me nog nooit gevoeld als in die droom..
wat betekend het..?
groetjess!