Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Grote liefde tegen komen, zwanger zijn, 6 kinderen krijgen.

11 jaar geleden

Pas geleden had ik een droom over dat ik de liefde van mijn leven tegen kwam, ik was nog bezig met de opleiding waar ik nu in het echt nog aan moet beginnen en werd zwanger van het eerste kindje. Einde van het 3e schooljaar werd het kindje geboren, een jongetje. Na zo'n 2 a 3 jaar weer zwanger en dit keer een twee eiige tweeling, twee jongetjes. Na weer zo'n 2 a 3 jaar weer zwanger, want we wilden nog graag een 4e kindje. Maar toen bleek het er geen 1 te zijn, maar 3. Dit keer 3 meisjes een een eiige drieling. Ik weet niet eens of dat mogelijk is, een een eiige drieling. Maar dus 3 jongens en 3 meisjes en mijn sterrenbeeld is weegschaal. Toeval?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024