Hallo,
Ik ben nooit zo erg met dromen etc. bezig maar ik heb nu al een tijdje een droom die regelmatig terugkeert, naar mijn idee soms wel 3/4 keer per week...
Het begint dat ik en mijn man ergens anders zijn, meestal in een soort vakantiehuisje, maar dit ziet er wel steeds anders uit op een andere locatie. Soms zijn onze beste vrienden of anderen er ook bij. Je weet hoe dat werkt bij zo'n vakantiehuisje; meestal moet je op de dag van vertrek er om 10.00 uur ofzo uit zijn.
In mijn droom lukt het me dan niet om ook om 10.00 uur klaar te zijn met inpakken en opruimen. Vaak kom ik er dan heel laat achter dat bijv. de hele keuken nog moet worden opgeruimd, alle kleding nog moet worden ingepakt etc... Met als gevolg: stress! Hoe red ik het allemaal op tijd zodat we ook om 10.00 uur uit een schoongemaakt en opgeruimd huisje kunnen?
Kortom, steeds een ander huisje maar wel steeds dat gevoel dat het niet gaat lukken om op tijd alles aan kant te hebben!
Wie kan dit wat beter verklaren? Ik word nu steeds wakker met; oh ja, ik had weer die vakantiehuisjesdroom... Als ik weet waar het vandaan kan komen kan ik er misschien iets mee in het dagelijks leven, ik ben benieuwd naar reacties!
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Georgette