Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Twee vage dromen

11 jaar geleden

Ik heb vannacht een aparte droom gehad..

Het eerste stukje droomde ik dat mijn beste vriend bij me bleef slapen, ik wilde meer van hem (dan normaal gesproken) en we hadden fysiek contact.
In mijn droom leken we meer op een stelletje dan op goede vrienden.

In het tweede stuk was mijn beste vriend er niet bij betrokken.

Ik was met vrienden onderweg naar een soort festival of zoiets,onderweg vond ik een babygun (zo'n nep pistooltje die gele balletjes afschiet), ik schoot er een paar keer mee alleen hij schoot niet erg hard dus gingen we weer verder.
Opeens zaten we in de auto op de snelweg. Er ontstond een gigantische file en wij gingen via de vluchtstrook kijken wat er aan de hand was. Toen we dichterbij kwamen bleek dat er een ongeluk was gebeurd, overal lagen scherven en auto onderdelen. Tot onze schrik lagen er langs de weg vier doodskisten (eentje open en de rest dicht), daar bleek familie van mijn vrienden in te liggen, ze waren verongelukt. Drie ervan waren opslag dood en de andere begaf het na een paar uur ook.
Daarna ging ik met een vriend van me naar zijn huis en zei hij tegen z'n vader dat zijn moeder kapotgereden is. Hij reageerde koud, fronste zijn wenkbrauwen en knikte bijna onzichtbaar.

Twee vage dromen waar ik toch wel graag de betekenis over zou willen weten, kan iemand mij hierbij helpen?

Groetjes,
Nolose

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024