Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

raar...

11 jaar geleden

Ik heb vannacht in flarden gedroomd en werd ook steeds wakker, maar het was volgens mij wel 1 dezelfde droom.

Ik droomde dat ik in een ander land (denk Engelstalig) het nichtje (ca. 6 jaar en zo oud was ze 4 jaar geleden ook) van mijn ex ging opzoeken op de basisschool, ik heb daar verder geen familie van haar gezien en omdat ze niet wist waar ze woonde sliepen we in een soort hotel. Soort hotel, want er was een kamer met een verhoging waar kleine luchtbedjes op lagen, daar sliepen we op. Door onze kamer kwam je bij een andere kamer en daar sliep iemand anders, die kwam later binnen en ik weet niet wie.
De ramen in de kamer waren apart. Je had namelijk een soort hekken (zodat het raam open kan en er niemand naar binnen kan) dan de ramen en dan de luiken. Overal was of het raam of dat hek dicht.
Toen moest ik naar de wc en toen ik daar zat trok er ineens een aap aan mijn haar, die was buiten en had zijn arm door het hek naar binnen. Ik probeerde te schreeuwen maar dat lukte niet. Uiteindelijk liet die los en kon ik het raam dicht doen.
In de kamer was het nichtje van mijn ex ineens geen klein meisje meer maar een jongvolwassen vrouw. Daar probeerde ik ook verder alle ramen dicht te doen want er waren ineens allemaal apen die probeerden binnen te komen. Ik ben nog een paar keer gebeten. De laatste ramen in de linkerhoek waren anders dan de andere ramen. Die konden de apen zelf open krijgen dus ik wist niet wat ik moest doen. Ik zag door een kier een gezicht van iemand, een man die oud was en ik wist niet wie. Toen kwam er nog een aap die naar binnen probeerde te gaan en die man pakte het aapje en vermorzelde het beestje gewoon in zijn handen.

Tussendoor ben ik veel wakker geweest en droomde ik dus steeds weer verder.
Wat kan of heeft deze droom te betekenen?

Groetjes en bedankt!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024