Dit wil ik even kwijt.Vannacht om 5.42 uur gaat de telefoon.Ik pak de telefoon en kijk op de display zie ik de naam Annie staan.Toen ik op het opnemen knopje drukte was er geen gehoor.Ik ben gaan nakijken naar het nummer om terug te bellen kon ik niet meer terug vinden op mijn display.Ik aan denken welke Annie dat kon zijn.Ik kan maar twee Annie de zus van mijn buurvrouw die mijn nummer heeft maar deze belt altijd privé. En de andere Annie is mijn moeder,maar mijn moeder kan mij niet meer bellen want mij moeder is overleden.Ik maar denken tot ik weer in slaap viel.Toen kwam mijn droom over mijn moeder,Ze zij tegen mij schat ben niet zo verdrietig ik voel mij hier boven prima en gelukkig ik krijg weer zeeën van lucht.Ik zij mam ik mis u en wil u terug en hou super veel van u.Daarop zij mijn moeder lieve schat ik hou ook super veel van jou maar probeer het een plaatsje te geven en ga verder met je leven.Waarop ik antwoord mam het is zo moeilijk om verder te gaan,toen zij mam ga schat ik weet het maar je moet je niet laten hangen geniet van het leven schat het is zo kort,en met mij gaat het heel goed ik zit op de mooiste plaats van heel de wereld en kan gelukkig weer vrij uit ademen.En lieve schat en vergeet niet dat ik van jullie allemaal hou en dat ik over jullie waakt.Dus schat doe mij een plezier ga verder pak je oude leven weer op.Ik vroeg mam mag ik dan niet meer huilen om u,toen zij mijn moeder ja je mag zeker huilen om mij dat lucht op.Maar ik wil gewoon dat je weet dat het mij goed gaat en dat jij het dan beter een plekje kan geven.Het heeft tijd nodig maar als je verdrietig bent en mij mis denk dan aan deze droom schat,dan komt alles goed.Ik wilde mam toen nog iets zeggen maar toen liep mijn wekker af kon dus niet meer zeggen.