Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

littekens

11 jaar geleden

Ik heb vannacht een droom gehad over een man die ik in het echte leven wel ken, ik liep op een gallerij en toen ik naar binnenkeek zag ik hem liggen. Ik ben het huis binnengetreden en ben aan de rand van zijn bed gaan zitten. Wat mij opviel in de droom is dat hij op een 1 persoonsbed sliep, ik wilde heel graag bij hem liggen maar ik deed het niet omdat ik hem niet wilde afschrikken. Toen hij opstond en naast me ging zitten zag ik twee grote wonden op zijn been, die in een genezende fase zaten maar de littekens waren diep.

Het vreemde is dat ik wakker werd en aan deze man dacht en nog geen minuut later komt zijn email binnen.

Wie kan mij helpen met het verklaren van deze droom.

Misschien moet ik wat meer informatie over deze man geven, deze man heb ik twee keer gezien in mijn leven, de eerste keer was een spontane ontmoeting in het buitenland, maar wij hebben wel wat met elkaar gekletst, geen telefoonnummers gewisseld. Ik was helemaal onder de indruk van deze man, en heb hem niet kunnen vergeten. Ik wist in welk hotel hij in het buitenland verbleef en heb het hotel gecontacteerd gebeld een boodschap achter gelaten en kreeg geen reactie. 4 maanden later ben ik weer in het buitenland en hem een soort van vergeten niet wetende dat hij ineens weer voor mijn neus stond alleen nu met een vriendin. Heb hem toen nomgaals gecontacteerd en hij heeft mij teruggebeld, van de schrik kon ik niet alles melden en heb zijn mail gevraagd waarna ik tot de dag van vandaag wel contact met hem heb en de bedoeling was dat hij naar nederland zou komen maar hij heeft zijn trip moeten uitstellen. Ik ben verliefd op deze man en hij laat niet veel los over zijn prive, maar heb wel het vermoeden dat hij niet meer bij deze vrouw is.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024