Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 Haaien en een dood lijk.

DJE
11 jaar geleden

Ik zou graag info willen weten wat deze droom kan betekenen.

Ik droomde dat ik in een soort grot/tunnel/restaurant op een terrasje zat met een glas frisdrank voor me. Ik had zicht op een glazen wand, een soort zeeaquarium die de hele wand bedekte. Daar keek ik naar. In die Aquarium zaten 2 haaien naast elkaar. De ene was groter en grijs en de andere was kleiner en wit. Toen keek ik verder naar links en daar zag ik een strand. Ik had zo iets van dat kan niet er moet iets gebeuren. Toen leek het alsof ik sprong en in mijn handen had ik een dood lijk. Wat half was opgegeten door één van die haaien. Dat zag je meteen een de bijtsporen. Toen schrok ik wakker en wist meteen dat het een droom was. Echt heel raar. Zelfs nu ik erover schrijf voelt het raar.

Alvast bedankt.

DJE
11 jaar geleden

Voor ik het vergeet de haaien lagen rustig op de grond van het aquarium naast elkaar net alsof het vriendjes waren. Heel stil en rustig.

Groetjes

DJE
11 jaar geleden

Iemand een idee? Zit namelijk erg met deze droom.
Groetjes

DJE
11 jaar geleden

Hoi, hoi,
Ik had nu weer eens een droom. Deze droom ging over een witte hond, redelijk klein. Ik was thuis en buiten liep een witte kleine jonge hond, helemaal alleen. Toen ik hem geen aandacht gaf beet hij me in mijn linker hand. Kort erna was hij oud en we speelde achter in de tuin. Op dat moment overleed hij. Verdrietig werd ik wakker.

Iemand een idee wat deze dromen betekenen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024