Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom: kat verbranden, achtervolgen, zwembad, olifanten

A.
16 jaar geleden

Hallo,

Ik heb laatst een droom gehad, ik wist niet dat dromen een betekenis hadden tot ik op deze site terecht kwam, dus nu ben ik zeer benieuwd wat mijn droom betekend:

Ik was in een huis met 3 vrienden, mijn vriendin en iemand die ik niet ken, ik zag buiten een dode kat op de binnenplaats liggen (de kat was zwart voor zover ik me kan herinneren) we hadden met z'n allen besloten om de kat te verbranden/cremeren, terwijl ik naar de vlammen keek zag ik bij de kat iets bewegen, ik rende ernaar toe en het bleek een jong katje te zijn. Het jonge katje rende ongedeerd door de vlammen weg, de tuin uit. Ik ging het katje achterna en ik weet niet waarom, na een lange tijd rennen kwam ik bij een natuurzwembad, dat is waar ik het jonge katje kwijtraakte en mijn vrienden tegenkwam die ineens vanuit het huis bij het zwembad waren terwijl ik op mijn allerhardst had gerent. Mijn vrienden vroegen of ik mee ging zwemmen, ik ging mee en toen ik binnenkwam zag ik een gigantisch groot veld met alleen gras en hier en daar een boom, achter een heuvel lag het water. Ineens was ik mijn vriendin kwijtgeraakt, ik kon haar nergens vinden en ineens stond ze achter me. We besloten om naar huis te gaan, en we hadden 3 olifanten aan een soort van honden riem, waarmee we naar huis liepen. Mijn olifant was uitzonderlijk ongehoorzaam, hij wilde steeds in de schaduw liggen, en overal waar water was dronk hij. de weg naar het huis was ineens recht voor de deur van het zwembad, en toen we thuis kwamen werd ik wakker..

Ik ben zeer benieuwd naar jullie meningen/reacties.

alvast bedankt.

A.

Katinka Dekker
15 jaar geleden

Heee ,
Ik heb deze nacht ook gedroomt dat ik een dode kat zag. Mijn ouders en vrienden gingen die verbranden, het was een jong katje en bewoog ook nog. Uiteindelijk was het plan de kat op te eten maar ik zag de kat bewegen en uiteindelijk werd hij ook vermoord. het lijkt er een klein beetje op , en ik zou ook graag de betekenis willen hebben.
x Katinka

ghalia
14 jaar geleden

In mijn droom loop ik in de buurt van mijn ouders ...
Ineens zie ik een grote oranje kat op mij af rennen...
Hij wou me pakken ,maar er was een boom tussen ons
dat was de enige bescherming waardoor hij mij niet kon pakken ...
hij was agresive en was vast besloten mij te pakken ,maar dankzij die boom lukte het hem niet
en schoot ik wakker ...Mijn nicht die naast me sliep hoorde mij in mijn slaap huilen !!!
Aub wie kan mij helpen met dit oplossen...

Justus Arian
13 jaar geleden

Deze droom wordt in het algemeen veroorzaakt door overmatig gebruik van (vooral, maar niet alleen) LSD, GHB, of Botergoud. Beperk je inname van dergelijke producten, en je zult voortaan geen katten maar honden verbranden.

Veel liefs,

De Dromenman

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024